Detalji kampanje

Podravka Krem Juha

CTR 18.23%

Oglašavač:
Podravka

Trajanje kampanje:
17. Februar 2015. - 28. Februar 2015.

Format Banera:
Fullscreen Interactive, 320x480

Cilj kampanje:

Nema boljeg načina za predstavljanje tvog novog proizvoda od kampanje na mobilnom telefonu  tvojeg korisnika. I Podravka je iskoristila našu oglašavačku mrežu kako bi predstavila nove ukuse krem supa. Baner je full screen image koji vodi do Podravkine mobilne web stranice, gdje su hrvatski mobilni korisnici mogli saznati više o ovim krem supama bogatim povrćem.

Naruči kampanju

Želiš ovakvu kampanju?

Sviđa ti se naš rad i želiš nešto slično, ali ipak drugačije za svoj brend? Javi nam se i ostvarimo postavljene ciljeve na obostrano zadovoljstvo!

Javi nam se

Naši zadovoljni klijenti

Kontakt

ClickAttack
Bul. Svetog Petra Cetinjskog 56
81000 Podgorica, Crna Gora
Telefon:+382 20 223 244
Email: info.me@clickattack.com

Saznaj više